استمرار جریان گاز با امدادرسانی جهادی امدادگران شرکت گاز استان البرز
  • دی ۲۴, ۱۴۰۲ ساعت: 16:14
  • شناسه : 727461
    1
    سرپرست شرکت گاز استان البرز از امدادرسانی جهادی امدادگران این شرکت در استمرار جریان گاز به روستاهای مستقر در محور کرج به کندوان خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سرپرست شرکت گاز استان البرز از امدادرسانی جهادی امدادگران این شرکت در استمرار جریان گاز به روستاهای مستقر در محور به کندوان خبر داد.

    کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت از فعالیت و امدادرسانی جهادی امدادگران شرکت گاز استان البرز در استمرار جریان گاز به روستاهای مستقر در محور کرج به کندوان خبر داد.

    وی با اعلام این خبر افزود: در روزهای گذشته و بارش برف در روستاهای محور کرج به کندوان یکی از ایستگاه های این شرکت که در روستای آزادبر در ۸۰ کیلومتری جاده کرج به کندوان قرار دارد دچار حادثه شده و شیر علمک ایستگاه به علت یخ زدگی شکسته می شود.
    سرپرست شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: با این شکستگی جریان گاز به ساکنان روستا دچار اختلال و قطعی می شود که نیروهای امدادی به دلیل صعب العبور بودن مسیر و ناتوانی خودرو برای تردد با قاطر و اسب مسیر سه ساعته را پیمودند و به این ایستگاه عزیمت کردند و در سرمای طاقت فرسا اقدام به تعمیر و رساندن گاز به دست مشترکان در روستای گته ده و آزادبر کردند.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر