تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

02 اسفند 1402 - 16:23
5
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اشتغال زندانیان در ندامتگاه های کشور اعلام کرد: توسعه آموزش مهارت آموزی و اشتغالزایی این قشر برای بازگشت آبرومندانه به جامعه نیازمند مشارکت مردم و خیرین است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اشتغال زندانیان در ندامتگاه های کشور اعلام کرد: توسعه آموزش مهارت آموزی و اشتغالزایی این قشر برای بازگشت آبرومندانه به جامعه نیازمند مشارکت مردم و خیرین است.

حجت الاسلام والمسلمین " محمد مصدق کهنمویی" در آیین افتتاح کارخانه تولید دوچرخه در زندان افزود: سازمان زندان ها در جهت باز کردن زندانیان اقدامات موثری داشته و در این مسیر حرکت می کند.
وی بیان کرد: بر اساس آموزه های دینی هدف اصلی زندان تربیت و اصلاح است تا فرد زندانی آبرومندانه به آغوش جامعه بازگردد؛ هر میزان اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها افزایش یابد در این بخش موفق عمل کرده ایم.
معاون اول قوه قضاییه یادآورشد: اکنون سازمان زندان ها، بنیاد تعاون زندانیان و انجمن های حمایت از زندان ها در سراسر کشور فعالیت های مثمر ثمری را در این زمینه در پیش گرفته اند.
وی یادآورشد: قرار است افزایش دستمزد زندانیان بررسی شود و با برنامه مدونی که داریم باید اشتغالزایی در زندان ها را افزایش دهیم.
معاون اول قوه قضاییه ضمن قدردانی از رسانه های کشور گفت: امروز اطلاع رسانی اقدامات قوه قضاییه را مدیون اصحاب رسانه می دانیم.
وی با بیان اینکه فعالیت های بنیاد تعاون زندانیان شفاف است، افزود: انتظار داریم در اجرای طرح تحول اشتغال سال آینده در این بخش جهش داشته باشیم.
مصدق کهنمویی با اعلام اینکه استان های تهران و البرز دارای کثرت زندانی هستند، بیان کرد: هرچقدر در زمینه اشتغال این زندانیان اقدام شود موفق تر عمل شده است.
کارخانه تولید دوچرخه در سوله ای به مساحت یک هزار مترمربع با اشتغالزایی برای ۳۰۰ مددجو در زندان قزلحصار کرج راه اندازی شد.

منبع ایرنا برچسب ها: معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اشتغال زندانیان در ندامتگاه های کشور اعلام کرد: توسعه آموزش مهارت آموزی و اشتغالزایی این قشر برای بازگشت آبرومندانه به جامعه نیازمند مشارکت مردم و خیرین است.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اق

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.