تصویر
اشتغال بهترین برنامه برای اصلاح زندانیان است
17 فروردین 1402 - 16:00
4
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، تربیتی کشور با اعلام اینکه در سال گذشته توفیقات خوبی در زمینه اصلاح زندانیان به دست آوردیم گفت: بهترین برنامه برای اصلاح زندانیان اشتغال است و اولویت این سازمان نیز همین است .
ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، تربیتی کشور با اعلام اینکه در سال گذشته توفیقات خوبی در زمینه اصلاح زندانیان به دست آوردیم گفت: بهترین برنامه برای اصلاح زندانیان اشتغال است و اولویت این سازمان نیز همین است .

غلامعلی محمدی در سفر به شهرستان در نشستی با مسوولان قضایی این شهرستان افزود: شعار امسال مهار تورم و رشد تولید است که رشد تولید را هم در زندان ها در اولویت خود قرار داده ایم.

وی بیان کرد: افرادی که خلاف آب حرکت می کنند و متخلف هستند اینها را در محلی به نام زندان برای حفظ امنیت جامعه نگهداری می کنند، بنابراین مسوولیت ما باز کردن این متخلفان است.

محمدی گفت: این نگهداری به منزله انبارداری نیست چرا که ما در انبارمان انسان نگه نمی داریم و تلاش ما این است که زندانیان را در مسیر اصلاحی و تربیتی قرار دهیم.
وی یادآور شد: زندانی ها ۲ دسته هستند یک دسته واقعا زمینه تربیتی دارند و در اقدامات آموزشی قرار می گیرند اما دسته دیگر خلاف این امر هستند .
رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی، تربیتی کشور گفت: دسته دوم کسانی هستند که بنیانشان کج است و نسبت به این دسته نیز رفتار ما انسانی، اسلامی است اما نگاه ما نسبت به این دسته متفاوت است چرا که دسته ی دوم تعدادشان کمتر از دسته ی اول است که تمام تلاشمان بر این است که آنها نیز متحول شوند.
رییس دادگستری شهرستان فردیس نیز گفت: نزدیک ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در مساحتی کمتر از ۷۵ کیلومتر مربع ، معادل یک و نیم درصد مساحت البرز و یک چهارم جمعیت استان در این شهرستان مستقر است .
یوسف رزقی افزود: در مجموع پرونده های وارده شهرستان فردیس ۹۵ هزار و ۱۴۴ فقره بوده که خروجی ۹۶ هزار و ۷۲۶ فقره برآورد شده است .

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور در آغاز ورود به شهرستان فردیس و پس از تجدید میثاق با شهدای آرمیده در گلزار شهدا، در منزل خانواده شهید غفاری حضور یافت.
بازدید از زندان های فردیس ، و افتتاح کمپ ماده ۱۶ فردیس ازدیگر برنامه های کاری رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی ، امنیتی کشور در شهرستان فردیس بود .
منبع ایرنا برچسب ها: رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، تربیتی کشور با اعلام اینکه در سال گذشته توفیقات خوبی در زمینه اصلاح زندانیان به دست آوردیم گفت: بهترین برنامه برای اصلاح زندانیان اشتغال است و اولویت این سازمان نیز همین است .
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.