تصویر
اشتغال ۱۶۰۰ نفر در شرکت‌های پارک علم و فناوری البرز
21 شهریور 1401 - 8:31
1
رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: امسال ۱۶۰۰ نفر به صورت مستقیم در داخل شرکت‌های پارک علم و فناوری مشغول به کار هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: امسال ۱۶۰۰ نفر به صورت مستقیم در داخل شرکت‌های پارک علم و فناوری مشغول به کار هستند.

مهدی عباسی در شورای عالی مهارت استان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در استان با ۳۴۷ شرکت‌ دانش بنیان رتبه ۴ کشور را داریم.
وی افزود: فروش شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری در سال ۱۴۰۰ را ۱۵۰۰ میلیارد تومان برشمرد و گفت: تا پایان مرداد امسال ۱۶۰۰ نفر به صورت مستقیم در داخل شرکت‌های پارک علم و فناوری مشغول به کار هستند.
به گفته رئیس پارک علم و فناوری البرز ۷۰ درصد شرکت‌های مستقر در این پارک دانش‌بنیان هستند و سیاست‌گذاری برای رساندن به ۹۰ درصد است.

عباسی افزود: بر اساس شاخص‌های نوآوری راهبردهایی را در استان تعریف کرده ایم که توسعه و تقویت زیست بوم نوآوری، آموزش و ترویج کارآفرینی، تجاری سازی فناوری و اشتغال آفرینی و رفع نیازهای فناورانه استان با ماموریت‌گرا کردن شرکت‌ها از این جمله است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه استارتاپ‌ها حلقه اول در مهارت آموزی هستند و شرکت‌های دانش بنیان‌ نقش موثری در مهارت آموزی و ایجاد اشتغال مهارت محور دارند، پیگیر ایجاد آموزشگاه نوع الف در کنار پارک هستیم.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.