اشتهارد | جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان اشتهارد برگزار شد
  • مهر ۱۵, ۱۴۰۳ ساعت: 5:34
  • روز شنبه ۱۴ مهرماه جلسه شورای اداری با حضور “بهروز افشاری” رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد،اعضاء شورای اداری،مدیر و کارشناسان مرکز مثبت زندگی در محل دفتر مدیریت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه افشاری ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان، به نمازجمعه […]

    پ
    پ

    روز شنبه ۱۴ ماه جلسه شورای اداری با حضور "بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد،اعضاء شورای اداری،مدیر و کارشناسان مرکز مثبت زندگی در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه افشاری ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان، به نمازجمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و آن را صلابت و استواری ملت ایران ارزیابی کرد و در ادامه در راستای تشریح وظایف حوزه‌های مختلف بهزیستی و رعایت مقررات اداری نکاتی را بیان کرد.

    وی با اشاره به تکریم ارباب رجوع آن را حق مسلم مراجعین اداره و مرکز دانست و بر رعایت حقوق شهروندی و رسیدگی به درخواست‌های جامعه هدف تأکید کرد.

    رعایت قوانین تردد و ساعت ورود و خروج،پایش تمامی پرونده های مرکز مثبت زندگی،حوزه‌های ،توانبخشی،پاسخگویی بموقع به مکاتبات شهرستان و استان،برنامه های گرامیداشت هفته سالمندان،ناشنوایان و نابینایان و … از اهمّ مواردی که بود به آن پرداخته و مصوبات جلسه برای اجرا ابلاغ شد.

    منبع: بهزیستی البرز

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر