اشتهارد در سایه همدلی ها آرام و امن است
  • شهریور ۲۷, ۱۴۰۲ ساعت: 10:56
  • شناسه : 654159
    2
    ابراهیم کردلو در جلسه شورای آموزش و پرورش که در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شد با اشاره به فضای آرام و امن در اشتهارد گفت: ارتباط با مردم در جامعه امنیت آفرین خواهد بود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ابراهیم کردلو در جلسه شورای آموزش و پرورش که در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شد با اشاره به فضای آرام و امن در اشتهارد گفت: ارتباط با مردم در جامعه امنیت آفرین خواهد بود.

    وی با بیان اینکه شهرستان اشتهارد در اکثر حوزه ها در استان پیشرو است اظهار داشت: در بحث اغتشاشات سال گذشته و سالگرد آن، مردم متدین و ولایتمدار دارالمومنین اشتهارد به واسطه بصیرت و آگاهی خود با این اتفاقات همراهی نکردند و ارکان امنیتی شهرستان نیز با اشراف کامل خود به صورت میدانی در صحنه حضور داشتند.
    رئیس شورای آموزش و پرورش اشتهارد افزود: تقویت ارتباط بدنه آموزش و پرورش با اولیا و مربیان و دانشگاه با والدین باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
    فرماندار اشتهارد عنوان کرد: فضای این شهرستان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان فضای بسیار آرامی است.
    کردلو گفت: باید برابر دسیسه ها و توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و تمام اتفاقات و اقدامات داخل شهرستان اشتهارد تحت نظر و رصد کامل قرار دارد.
    فرماندار اشتهارد گفت: ارتباط با مردم، در کنار آن‌ها بودن و گره گشایی از مشکلات احتمالی و تکریم ارباب رجوع، اقناع سازی و اقناعی صحبت کردن در جامعه امنیت آفرین خواهد بود.
    ابراهیم کردلو بر ضرورت آمادگی اداره ها و دستگاه های اجرایی و رفع مشکلات احتمالی در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه پیام نور در این شهرستان تاکید کرد.
    فرماندار اشتهارد بر ترمیم نوار های حفاری و پاکسازی معابر و خیابان ها، رفع گره های ترافیکی، برگزاری جلسه های هماهنگی و رفع مشکلات سرویس مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید از جمله کارهایی است که باید هرچه سریعتر انجام شود.
    وی با اشاره به پروژه های در حال احداث آموزشی شهرستان گفت: در ماههای گذشته ۲ سالن داخل مدرسه تکمیل و به بهره برداری رسیده، همچنین ۴ زمین چمن ورزشی داخل مدرسه احداث گردیده و در ادامه نیز ۲ باب مدرسه و یک سالن ورزشی دیگر تکمیل و بزودی تحویل آموزش و پرورش اشتهارد خواهد شد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر