تصویر
اصحاب رسانه خود را به علم روز مجهز کنند
01 آذر 1401 - 17:04
1
اصحاب رسانه با حضور در دوره های آموزشی و کارگاه های ضمن خدمتی که تعریف می شود خود را به علم روز مجهز کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

اصحاب رسانه با حضور در دوره های آموزشی و کارگاه های ضمن خدمتی که تعریف می شود خود را به علم روز مجهز کنند.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی ارتباطات و روش های ارتباطی لازم است که کلیه خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه ای با روش های جدید این حوزه آشنا شوند.
وی ادامه داد: در دنیای پیچیده و رو به گسترش رسانه، امروز رسانه ها با پارامترها و شاخصه های مختلفی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
جابری انصاری خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین پارامترهای مورد ارزیابی در حوزه رسانه بلاشک مجهز شدن به علم روز و استفاده از ظرفیت ابزارهای رسانه ای است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: یقیناً با این شاخصه مهم می توان صعود و نزول یک رسانه را نسبت به یک روال مشخص تعیین کرد.

وی تاکید کرد: این شاخصه مهم نقش عمده ای در تعیین کیفیت فعالیت یک رسانه دارد و لذا می طلبد که دست اندرکاران و مسئولان حوزه رسانه ای توجه جدی خود را به امر اموزش آنهم آموزشهای نوین معطوف نمایند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ا تلاش دارد تا با ایجاد زیر ساخت های مناسب این امر، همچین استفاده از توان و ظرفیت رسانه ای استان، آموزش رسانه ای را هرچه بهتر و بیشتر به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: این اتفاق و رویداد مهم صورت نخواهد گرفت مگر اینکه کلیه رسانه ها و فعالان حوزه رسانه ای استان البرز بر لزوم مجهز شدن به امر آموزش تاکید داشته و تلاش کنند تا در این مسیر خود را توانمند نمایند.
لازم به توضیح است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز قصد دارد تا دوره های آموزش جدیدی را برای توانمند نمودن و آشنایی فعالان این حوزه با ابزار روز ارتباطات برگزار نماید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.