تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

اصلاح ساخت و ساز بی رویه با ارتقاء ساختار و بازنگری نیروی انسانی در کنترل نظارت محقق شود
12 بهمن 1401 - 11:55
1
طرح پیشنهادی رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری به شهردار در اصلاح و ارتقاء ساختار اداری و نیروی انسانی در اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری به ویژه واحد کنترل و نظارت ساختمانی در کمیسیون بررسی بودجه ارائه شد.
ارسال توسط :
پ
پ

طرح پیشنهادی رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری به شهردار در اصلاح و ارتقاء ساختار اداری و نیروی انسانی در اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری به ویژه واحد کنترل و نظارت ساختمانی در کمیسیون بررسی بودجه ارائه شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی با بیان این خبر اظهارداشت: بهره مندی از نیروی انسانی متخصص در حوزه عمران و شهر سازی ،ساماندهی نظارت و تامین خودروهای گشت سازمانی با اختیار،مالکیت و آرم شهرداری به نقض و نقص بخشی از نظارت ها پایان خواهد داد.
تصریح کرد: اگر مامور کنترل نظارت ساختمان خود مهارت و تخصص فنی و نظارت بر ساخت و ساز در بررسی پروانه های ساختمانی را داشته باشد،بی تردید در نظر سازندگان و مالکین سهولت و رضایت بیشتری احصاء می گردد.
وی اذعان کرد: اینکه ما برای نظارت بر ساخت و ساز از نیروی کارآمد بهره ببریم نیاز به جذب جدید نداریم بلکه هوشمندی در مدیریت بهینه نیروی انسانی موجود برای این طرح کفایت دارد که این رویه انگیزه دو سویه هم در سازندگان و هم در همکاران کار بلد شهرداری ایجاد می نماید به شرط آنکه شانیت کارمندان متخصص،فوق العاده ویژه و نیز حقوق سازندگان ساختمان برابر قانون و عدالت رعایت شود.
چپردار با بیان اینکه این طرح با جابجایی و بکار گیری بهینه به تعدادی از نیروهای جاری و همکار محقق می شود،افزود: برای پلیس ساختمان فوق العاده ویژه دیده شود تا ضمن انگیزه از تخلفات این حوزه جلوگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: به مصلحت نیست شهرداری با این همه امکان و پتانسیل برای نظارت و کنترل ساختمان مناطق از خودروهای استیجاری، رانندگان متفرقه و ناوگان نا موزون بهره ببرد.
در حالی که مسئولیت تخلفات، دست درازی های احتمالی و ساخت و ساز بی رویه با ما و به عهده شهرداریست.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بیان کرد: ناوگان خودروی نظارت ساختمانی در مناطق با مالکیت ،آرم و مسئولیت شهرداری از الزامات این بخش و اجرای این طرح پیشنهادی به مدیریت شهری و حوزه در معاونت محیط زیست و خدمات شهری است.

به گفته چپردار؛ تلنباری آرای متعدد کمیسیون ماده صد،پرونده های حقوقی باز و توافقات شفاهی با سازندگان در ساخت و ساز های بی رویه اثر دارد که باید اصلاح یا حل شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.