اصلاح ۸۷ درصد شبکه آب روستایی البرز
  • مهر ۱۱, ۱۴۰۳ ساعت: 12:28
  • شناسه : 1501697
    0

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از اجرای عملیات اصلاح شبکه توزیع آب به طول ۲۸ کیلومتر در سطح روستاهای استان خبر داد. – اخبار استانها – حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های وزارت نیرو و تحقق […]

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از اجرای عملیات اصلاح شبکه توزیع آب به طول ۲۸ کیلومتر در سطح روستاهای استان خبر داد.

    استانها –

    حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های وزارت نیرو و تحقق اهداف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور بهره‌مندی روستائیان سطح استان از آب شرب سالم و پایدار، همچنین نوسازی شبکه و خطوط انتقال فرسوده باهدف کاهش هدررفت آب، از ابتدای سال جاری تاکنون ، از میزان ۳۳ کیلومتر اجرای شبکه پیش بینی شده در روستاهای سطح استان البرز، بیش از ۲۸ کیلومتر لوله‌گذاری اجرا و اصلاح شده است.

    وی با اشاره به پیشرفت ۸۷ درصدی عملیات اصلاح شبکه از مجموع تعهدات سال جاری آبفا البرز، به عملیات توسعه شبکه در روستاهای سطح استان اشاره کرد و افزود: اجرای بیش از ۱۶ کیلومتر خط انتقال آب در سطح روستاهای استان البرز طی سال ۱۴۰۳ پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته که ظرف شش ماه ابتدای سال جاری ، بیش از ۶۵ درصد از تعهدات مجموعه تا کنون محقق شده است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در خاتمه بیان کرد: تقویت و ارتقای زیر ساخت تاسیسات روستائی، تأمین آب شرب پایدار و بهبود ارائه خدمات به ساکنان روستاهای استان البرز در قالب اجرای طرح جهاد آبرسانی، طی برنامه های ابلاغی از سوی شرکت تخصصی آب و فاضلاب کشور ، با تمام ظرفیت و توان اجرا می شود.

    انتهای پیام/

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر