تصویر
اصناف نسبت به اخذ و نصبQR کد سامانه ایران من اقدام نمایند
16 شهریور 1401 - 14:18
1
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی البرز بر لزوم رعایت شیوه نامه ها و توصیه های بهداشتی تأکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی البرز بر لزوم رعایت شیوه نامه ها و توصیه های بهداشتی تأکید کرد.

سعید جابری انصاری، سرپرست این اداره کل و مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز، اظهار داشت: از عموم مردم می خواهیم نسبت به تزریق واکسن برای پیشگیری از بیماری کرونا و برای ایجاد سلامت جامعه و خانواده ها اقدام نمایند تا شاهد اتفاقات تلخ برای افراد خانواده و جامعه نباشیم.

جابری انصاری افزود: هچنین مردم فهیم استان البرز، در تزریق دز یادآور با توجه به ضرورت سلامت آحاد مردم و به ویژه افراد سالمند و بیماران خاص می بایست اقدام شایسته ای به عمل آورند تا از مرگ و میر در جامعه جلوگیری گردد.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز، خاطرنشان کرد: اصناف محترم که همراهی خوبی در اجرای دستورالعمل های بهداشتی داشته اند و علیرغم اینکه فعالیت آنان نیز تحت تاثیر همه گیری بیماری کرونا قرار گرفته، همیشه بصورت شایسته همکاری نموده اند، از این روی در زمان فعلی نیاز مبرم می باشد که این عزیران در مجموعه کل اصناف نسبت به اخذ و نصبQR کد سامانه ایران من(طرح مدیریت هوشمند بیماری های واگیر) اقدام نمایند و سهم بسزایی را در ایجاد سلامت جمعی جامعه داشته باشند.
سرپرست ا، تصریح کرد: اگر خواست همه مردم شریف استان این باشد که در مسیر حرکت و پویایی از جنبه های اقتصادی، ، و .
.
.
قرار داشته باشند، یکی از بخش های نقش اصناف به طور کلی در جامعه مشخص می گردد که سهم بسزایی را در از نظر ایجاد سلامت و گردش اقتصادی و مالی و تجاری خواهد داشت، بر این اساس می بایست با همت و یکدلی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اقدام به نصبQR از سوی صاحبان محترم اصناف نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.