تصویر
اضافه شدن بیش از ۸ هزار مشترک جدیددر استان البرز
03 مرداد 1402 - 10:16
2
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از اضافه شدن بیش از 8 هزار مشترک جدید در سه ماهه نخست سال 1402 در استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از اضافه شدن بیش از ۸ هزار مشترک جدید در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در استان البرز خبر داد.

سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت از اضافه شدن ۸ هزار و ۴۶۶ مشترک جدید در استان البرز خبر داد که ۷ هزار و ۱۷۸ مشترک در مناطق شهری و هزار و ۲۸۸ مشترک در مناطق روستایی است.
وی بیان کرد: کل مشترکان استفاده کننده از نعمت گاز در استان البرز ۹۶۹ هزار و ۶۶۳ مشترک بوده که ۹۰۱ هزار و ۸۱۶ مشترک در مناطق شهری و ۶۷ هزار و ۸۴۷ مشترک در مناطق روستایی هستند.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: با گازرسانی به روستاهای محور به چالوس و طالقان و شهر آسارا تنها شهر باقی مانده که از نعمت گاز بی بهره بود، به زودی سبز شدن استان البرز را اعلام می کنیم و امیدوارم خدمات ارائه شده به شهروندان رضایت آنان را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای محور کرج به چالوس بیان کرد: آشنایی روستانشینان با خطراتی که استفاده از گاز طبیعی ممکن است آنان را تهدید کند از مسئولیت های بسیار مهم شرکت گاز استان البرز بوده و کارشناسان این شرکت به تدریج در روستاها حضور پیدا کرده و آنان را با جنبه های ایمنی این انرژی خدادادی آشنا می کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.