تصویر
اطفاء ۲۲۷ مورد حریق و انجام ۳۵۲ عملیات نجات در فردیس
08 مرداد 1402 - 16:58
1
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: اطفاء 227 مورد حریق و انجام 352 عملیات نجات از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهر انجام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: اطفاء ۲۲۷ مورد حریق و انجام ۳۵۲ عملیات نجات از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهر انجام شد.

حسین عاشوری اظهار کرد: در چهار ماه ابتدایی سال جاری باحضور ۲ هزار و ۴۶۰ نفر نیروی عملیاتی مستقر در ۹ ایستگاه به مدت هزار و ۲۵۷ ساعت و ۲۱ دقیقه عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۹۹۳ دستگاه خودروی عملیاتی اعزامی به ۲۲۷ مورد حریق و ۳۵۲ مورد تجات رسیدگی انجام شد.
وی در ادامه افزود: باتوجه به اینکه در برخی روزهای تیرماه سال جاری شهروندان بامشکلات قطعی آب مواجه بودند، سازمان آتش نشانی فردیس اقدام به آبرسانی به منازل به تعداد هزار و ۹۵۶ مورد نموده است.
عاشوری افزود: ۱۱۵ مورد استقرار، احتیاط و آماده باش در سطح شهر و همچنین ۱۴ مورد همکاری با سایر ارگان ها در ماموریت ها باحضور آتش نشانان صورت گرفت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: در چهار ماه ابتدای سال جاری تعداد ۲۷۴ نفر توسط عوامل آتش نشانی نجات یافتند و متاسفانه ۱۴ نفرفوتی و ۴۱ نفرمصدوم در حادثه هایی که رقم خورد، داشته ایم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.