تصویر
اطفای ۱۵۶ مورد حریق و رسیدگی به ۲۵۸ مورد نجات در فردیس
05 تیر 1402 - 11:10
2
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از اطفای 156 مورد حریق و رسیدگی به 258 مورد نجات در این شهر طی سه ماهه ابتدای سال خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از اطفای ۱۵۶ مورد حریق و رسیدگی به ۲۵۸ مورد نجات در این شهر طی سه ماهه ابتدای سال خبر داد.

حسین عاشوری ابتدای سال جاری پرداخت و اظهار کرد: باحضور و اعزام هزار و ۶۰۲ نفر نیروی عملیاتی مستقر در ۹ ایستگاه به مدت ۴۴۸ ساعات و ۱۴ دقیقه و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۶۳۴ دستگاه خودروی عملیاتی اعزامی به ۱۵۶ مورد حریق و ۲۵۸ مورد نجات رسیدگی انجام شده است.
وی در ادامه از ۷۰ مورد استقرار، احتیاط و آماده باش در سه ماه گذشته خبر داد و افزود: ۱۴ مورد نیز همکاری با سایر ارگان ها درماموریت ها باحضور آتش نشانان صورت گرفت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیان کرد: در سه ماه ابتدای سال جاری تعداد ۱۹۹ نفر توسط عوامل آتش نشانی نجات یافتند و متاسفانه ۱۱ فوتی در حادثه هایی که رقم خورد، داشته ایم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.