تصویر
اطفای ۴۹ مورد حریق و انجام ۶۴ عملیات نجات در فردیس
04 آبان 1402 - 10:48
0
حسین عاشوری با اشاره به گزارش عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در مهر ماه سال جاری، اظهار کرد: با حضور ۴۴۵ نیروی عملیاتی مستقر در ۹ ایستگاه به مدت ۱۳۱ ساعت و ۲۰ دقیقه عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۹۰ دستگاه خودروی عملیاتی اعزامی به ۴۹ مورد حریق و ۶۴ مورد نجات رسیدگی انجام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

حسین عاشوری با اشاره به گزارش عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در مهر ماه سال جاری، اظهار کرد: با حضور ۴۴۵ نیروی عملیاتی مستقر در ۹ ایستگاه به مدت ۱۳۱ ساعت و ۲۰ دقیقه عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۹۰ دستگاه خودروی عملیاتی اعزامی به ۴۹ مورد حریق و ۶۴ مورد نجات رسیدگی انجام شد.

وی افزود: ۳۱ مورد استقرار، احتیاط و آماده باش در سطح شهر و همچنین ۱۰ مورد همکاری با سایر ارگان‌ها در ماموریت‌ها با حضور آتش نشانان صورت گرفت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۴۵ نفر توسط عوامل آتش نشانی نجات یافته و از آسیب مصون مانده اما متاسفانه ۳ نفر فوتی و ۸ نفرمصدوم در حادثه هایی که رقم خورد، داشته ایم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.