تصویر
اعتراف سارق اماکن خصوصی به ۸ فقره سرقت در نظرآباد
06 بهمن 1401 - 8:38
1
فرمانده انتظامي شهرستان "نظرآباد" از دستگيری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف 8 فقره سرقت خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان "" از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف ۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ " فرج اله اسدالهی" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش تنکمان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با حضور در محل های وقوع سرقت و با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی ردپای یک سارق حرفه ای را در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ " اسدالهی" گفت: سارق در بازجویی های تخصصی به ارتکاب ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله پمپ آب، ترانس برق، شاخه آهن و کابل برق اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه سارق با دستور مقام قضائی روانه زندان شد؛ تصریح کرد: همه مالباختگان این پرونده شناسایی و برای انجام مراحل قانونی ارشاد قضائی شدند.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.