تصویر
اعزام اتوبوس به مرزها خللی در خدمات رسانی شهری ایجاد نمی‌کند
08 شهریور 1401 - 16:29
3
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه به زودی ۵۰ دستگاه اتوبوس به خطوط کرج اضافه می شود، گفت: مناقصه بکارگیری راننده در اواخر این ماه انجام می‌شود و با با انعقاد قرارداد با پیمانکار انتخاب شده، ۱۰۰ راننده برای ۵۰ اتوبوسی که قرار است به خطوط اضافه شود، بکار گرفته می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به اینکه به زودی ۵۰ دستگاه اتوبوس به خطوط اضافه می شود، گفت: مناقصه بکارگیری راننده در اواخر این ماه انجام می‌شود و با با انعقاد قرارداد با پیمانکار انتخاب شده، ۱۰۰ راننده برای ۵۰ اتوبوسی که قرار است به خطوط اضافه شود، بکار گرفته می‌شود.

محسن امیدوار حسینی اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، بنا است از ۱۶ شهریور ماه اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای جابجایی زائرین اربعین آغاز شود.

وی با بیان اینکه همه این اتوبوس‌ها از ظرفیت بخش خصوصی به کار گرفته شده اند، توضیح داد: بر این اساس هیچ خللی در کمیت و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان کرجی ایجاد نمی‌شود و تردد اتوبوسها مثل سابق در خطوط مختلف شهری صورت می‌گیرد.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه به زودی ۵۰ دستگاه اتوبوس به خطوط کرج اضافه می شود، گفت: مناقصه بکارگیری راننده در اواخر این ماه انجام می‌شود و با با انعقاد قرارداد با پیمانکار انتخاب شده، ۱۰۰ راننده برای ۵۰ اتوبوسی که قرار است به خطوط اضافه شود، بکار گرفته می‌شود.
امیدوار حسینی تاکید کرد: با این اقدام بخشی از کمبود اتوبوس در خطوط پرتردد شهر کاهش می یابد و شهروندان با سرفاصله زمانی کمتری می‌توانند از مبداء به مقصد خود برسند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.