تصویر
اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان البرز از ۹ آبان
06 آبان 1402 - 9:38
1
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان البرز در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از اعزام اولین کاروان راهیان نور از ۹ آبان‌ماه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان البرز در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از اعزام اولین کاروان راهیان نور از ۹ آبان‌ماه خبر داد.

محمد فرمانی، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در جمع مدیران آموزش و پرورش، استاندار، شهردار و فرمانده سپاه استان البرز در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در اردوگاه شهید کلهر گفت: از نهم آبان‌ماه، اولین کاروان بسیج دانش‌آموزی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند و تا ۲۹ آبان حدود ۴۰۰۰ نفر در ۲۰ کاروان اعزام خواهند شد و در اردوگاه استان البرز، شهید کلهر و اردوگاه‌های دیگر راهیان نور اسکان خواهند یافت.
وی افزود: از مقصد، تا محل یادمان‌ها، با سبک روانشناسی ویژه نوجوان برنامه‌ریزی شده تا با نشاط و هیجان و معرفت، تماشای فیلم‌های سینمایی، نماهنگ و مداحی و با رعایت اصول این اردوها برگزار شود.
فرمانی در پایان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان، نسل آینده‌ساز و بسیار مهم و موثر در کنشگری‌ها هستند، اظهار داشت: بنا داریم در هفته بسیج دانش‌آموزی نیز در سطح مدارس برنامه‌های متنوع و مفرحی داشته باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.