تصویر
01 شهریور 1402 - 9:27
2
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از اعزام بیش از ۴۰۰ نفر از ارکان خانه محلات قرارگاه اجتماعی استان البرز و زائر اولی ها به سفر کربلای معلی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل و استانداری البرز از اعزام بیش از ۴۰۰ نفر از ارکان خانه محلات قرارگاه اجتماعی استان البرز و زائر اولی ها به سفر کربلای معلی خبر داد.

محمدجواد کاظمینی از اعزام کاروان رهسپاران عصر ظهور از محلات هدف قرارگاه اجتماعی و از خانه های احسان با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره البرز خبر داد و گفت: ثبت نام مدیران و مسئولان خانه محلات برای اعزام به کربلای معلی که از ابتدای سال آغاز شده پس از ثبت شبکه مردمی خانه محلات در سامانه محلات ۲۰۲۰ کشور و برگزاری چندین گردهمایی ملی روز دوشنبه هفته جاری به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.
وی افزود: نیروهای جهادی و انقلابی قرارگاه اجتماعی همواره در راستای توانمندسازی و تحول آفرینی در محلات کم برخوردار در کنار استانداری و سایر دستگاه ها تلاش کرده اند.
به گفته وی به دستور استاندار و اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیران محلات، مسئولین پهنه ها و شهرداران کوچه ها از محلات به این سفر پرفیض اعزام شدند.
سال گذشته نیز با دستور و پیگیری استاندار البرز ۲۰ محله کم برخوردار استان البرز تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درآمده و یکی از برنامه های پیاده شده در این محلات سفر زیارتی اربعین حسینی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.