معاون از اعزام ۴ هزار و سیصد و شصت‌وپنج نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به اردوهای زیارتی، فرهنگی و تفریحی از ابتدای سال جاری خبر داد.

محمدعلی عالیانی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و سیصد و شصت‌وپنج نفر از ایثارگران البرزی به همراه خانواده‌های این عزیزان به همت اداره امور و اردویی بنیاد البرز باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده و اجرای یکسری فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی به اردوهای زیارتی، فرهنگی، تفریحی و آموزشی اعزام شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: از این افراد، تعداد ۲ هزار و نه‌صد و پنجاه نفر در قالب اردوهای یک روزه و چندروزه به مجموعه‌های فرهنگی و تفریحی عرفان، ایثار، شهید باهنر و امام علی (ع) و تعداد هزار و چهارصد و شصت‌وهشت نفر به شهرهای مقدس مشهد، قم، رامسر بندرانزلی و عتبات عالیات اعزام شدند.
معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی، برگزاری کلاس‌های مشاوره گروهی و انفرادی و اجرای طرح پایش سلامت ازجمله برنامه‌های اجراشده در حاشیه این اردوها بود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر