تصویر
اعزام تیم های سیار ثبت احوال برای خدمت به سالمندان و معلولان در طالقان
03 تیر 1402 - 11:41
1
مدیرکل ثبت احوال البرز از تشکیل تیم های کارشناسی ارائه خدمات به متقاضیان جانباز، سالمند و معلول در راستای تکریم اقشار آسیب پذیر خبرداد و گفت: تیم سیار این اداره کل برای ارائه خدمات راهی شهرستان طالقان در این استان شد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل ثبت احوال البرز از تشکیل تیم های کارشناسی ارائه خدمات به متقاضیان جانباز، سالمند و معلول در راستای تکریم اقشار آسیب پذیر خبرداد و گفت: تیم سیار این اداره کل برای ارائه خدمات راهی در این استان شد.

"محمود محمدی اظهار کرد: خانواده این افراد می توانند با ارائه مدارک مستند نسبت به دریافت نوبت حضوری تیم های کارشناسی ثبت احوال، برای دریافت خدمات کارت هوشمند ملی در منزل متقاضیان اقدام کنند.
وی اضافه کرد: طی هماهنگی صورت گرفته مقرر شد که به منظور تسهیل خدمت رسانی به اقشار ناتوان و یا کم توان جسمی و حرکتی، صدور شناسنامه نوزادان تحت پوشش بهزیستی، صدور شناسنامه نوزادان مجهول الهویه، افراد دارای معلولیت فاقد سرپرست به صورت ویژه در چهارچوب قانون، جانبازان و سالمندان انجام شود.
وی افزود: با توجه به سیاست های عمومی مبنی بر دولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای صدورکارت های هوشمند برای افراد مشمول فراهم کرده است.
محمدی همچنین در خصوص فعالیت سامانه سهیم یادآور شد: این سامانه خدمات یکپارچه این سازمان است که اطلاعات فردی فرد، خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام، درخواست کارت ملی، درخواست گواهی تجرد و تغییر نشانی دراین سامانه فعال است.
شهرستان گردشگری طالقان با ۸۵ روستا در شمال استان البرز قراردارد.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل ثبت احوال البرز از تشکیل تیم های کارشناسی ارائه خدمات به متقاضیان جانباز، سالمند و معلول در راستای تکریم اقشار آسیب پذیر خبرداد و گفت: تیم سیار این اداره کل برای ارائه خدمات راهی شهرستان طالقان در این استان شد.
مدیرکل ثبت احوال البرز از تشکی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.