تصویر
اعزام دانش آموزان البرز به مسابقات کشوری
09 بهمن 1401 - 9:12
1
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: تیم های ورزشی دانش آموزان این استان به مسابقات کشوری اعزام شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: تیم های دانش آموزان این استان به مسابقات کشوری اعزام شدند.

" سید مسلم رئیسی " دراین آیین گفت: دانش آموزان در رشته فوتسال و دو ومیدانی مقطع متوسطه دوم پسران استان البرز جهت حضور در مسابقات کشوری به میزبانی استان هرمزگان بدرقه شدند.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ و منش پهلوانی، ایثار و از خودگذشتگی، بنام شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه نامگذاری شده است.
رئیسی تصریح کرد: مسابقات دو ومیدانی و فوتسال پسران از ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ با ورود و پذیرش آنها آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر این دوره از مسابقات در تاریخ ۱۵ بهمن ماه، خاتمه می یابد.
وی یادآورشد: در بخش دختران نیز از ۱۷ بهمن ماه سال جاری آغاز می گردد، افزود: استان های شرکت کننده به مدت ۷ روز در این دو رشته به رقابت خواهند پرداخت و تیم های قهرمان در ۲۳ بهمن ماه معرفی خواهند شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.