تصویر
اعزام کاروان سلامت خانه هلال گلستان به مناسبت هفته کرامت
06 خرداد 1402 - 15:14
1
همزمان با فرارسیدن هفته کرامت خانه هلال گلستان در راستای بهبود سطح سلامت محرومان، به مسجد امام علی واقع در سرحد آباد اعزام شد.
ارسال توسط :
پ
پ


همزمان با فرارسیدن هفته کرامت خانه هلال گلستان در راستای بهبود سطح سلامت محرومان، به مسجد امام علی واقع در سرحد آباد اعزام شد.

؛فدایی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان به همکاری اعضای خانه هلال مذکور و پزشکان داوطلب سارا عسگری (پزشک عمومی) مریم نجار (کارشناس مامایی)،فرزانه فرخی(کارشناس روانشناسی)،فرشته رستگاری پور(پزشک طب اسلامی) اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت در راستای تحقق اهداف چهار گانه جمعیت که تأمین سلامت انسان‌ها و کاهش آلام بشری است، کاروان سلامت به منطقه نامبرده اعزام شد.
وی هدف از اجرای طرح کاروان سلامت را ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت و کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم و گسترش فرهنگ داوطلب محوری دانسته و افزود: در این راستا اعضای نام برده و پزشکان داوطلب خدماتی از قبیل ویزیت رایگان، سنجش فشار خون و تست قند خون ،مشاوره فردی و خانوادگی و ،معاینات داخلی برای ۷۵ نفر مراجعه کننده ارائه دادند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.