تصویر
اعزام ۱۶۰ دانش‌آموز اشتهاردی به اردوی راهیان نور
17 آبان 1402 - 17:16
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام از اعزام ۱۶۰ دانش‌آموز دختر اشتهاردی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام از اعزام ۱۶۰ دانش‌آموز دختر اشتهاردی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد در حاشیه اعزام ۱۶۰ دانش‌آموز اشتهاردی به اردوهای راهیان نور، گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار اردوهای راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه، اردوهای راهیان نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است، چون در این اردوها الگوهای موفق و حماسه‌ساز به نسل جوان است.
وی افزود: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب، نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد اظهار داشت: این کاروان متشکل از ۱۶۰ دانش‌آموز شهرستان اشتهارد با چهار دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.