تصویر
اعزام ۲۰ تیم بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در البرز
29 آذر 1402 - 15:30
شناسه : 705965
2
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: روزانه ۲۰ تیم از بازرسان و کارشناسان در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای بازرسی از بازار شب یلدا اعزام می شوند.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: روزانه ۲۰ تیم از بازرسان و کارشناسان در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای بازرسی از بازار شب یلدا اعزام می شوند.

کوروش مرادی گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی برای محصولاتی نظیر خشکبار، آجیل، شیرینی جات، میوه، مرغ، تخم مرغ و … با بهره گیری از نیروها و امکانات استانی و به منظور افزایش بعد نظارتی و کنترلی در بازار، پیشگیری از تخلفات و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاهای پرتقاضا، طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۰ آذر ماه آغاز شد.
وی با اشاره به اجرای این طرح با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی البرز، سازمان جهاد استان، اتاق اصناف مرکز البرز، اماکن نیروی انتظامی استان و اتحادیه‌های صنفی ذیربط مطرح کرد: تمرکز بازرسان بر کالاهای پر تقاضای ایام پیش رو است و رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی و پاسخگویی به آنها در کوتاه‌ترین زمان، در اولویت قرار دارد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: روزانه ۲۰ تیم از بازرسان و کارشناسان در دو نوبت صبح و بعدازظهر به سطح شهر اعزام می‌شوند و به بازرسی از مراکز یاد شده می‌پردازند.
در صورت مشاهده هرگونه تخلف، علاوه بر اعمال قانون، پرونده مربوطه تکمیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال، در اسرع وقت به آن رسیدگی و حکم مقتضی صادر می‌شود.
مرادی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تخلفاتی از جمله گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و عدم نصب برچسب قیمت روی کالا مشاهده شده و ضمن برخورد با متخلفان، پرونده‌های مربوطه تکمیل شده و در حال ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی است.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند گزارش‌ها و شکایات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرند.

منبع برچسب ها: معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: روزانه ۲۰ تیم از بازرسان و کارشناسان در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای بازرسی از بازار شب یلدا اعزام می شوند.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: روزانه ۲۰ تیم از بازر

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.