تصویر
اعزام ۳۰ نفر از خانواده های ایثارگران به مشهد مقدس
30 آذر 1401 - 9:23
2
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری اردوهای تفریحی به منظور بالابردن رویحه و ایجاد نشاط در بین ایثارگران خبر داد و گفت: 30 نفر از این خانواده ها به مشهد اعزام شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری اردوهای تفریحی به منظور بالابردن رویحه و ایجاد نشاط در بین ایثارگران خبر داد و گفت: ۳۰ نفر از این خانواده ها به مشهد اعزام شدند.

محمدعلی عالیانی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: با توجه به آسیب ها و صدماتی که خانواده های ایثارگران طی هشت سال دفاع مقدس متحمل شده اند نیاز به توجه ویژه و برنامه خاصی در راستای تقویت روحی و جسمی دارند.
وی مهیا کردن فضا و امکانات جهت ایجاد نشاط و تقویت روحیه جسمی و روانی این عزیزان را یکی از دغدغه های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: در این راستا ۳۰ نفر از این خانواده ها از۲۶ الی ۳۰ آذرماه به اردوی مشهد مقدس و ۱۲۲ نفر از ۲۳ الی ۲۸ آذرماه به مجموعه فرهنگی و تفریحی کوثر البرز (ایثار) اعزام شدند.
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شیهد و امور ایثارگران استان البرز ضمن قدردانی از رشادت ها و صبر و تحمل این عزیزان و خانواده های آن ها بیان کرد: به منظور تقویت روحیه نشاط در بین این افراد، اردوهای مذکور در آینده نیز ادامه دار خواهند بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.