تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

اعزام ۷۷ نفر از ایثارگران البرزی به عتبات عالیات 
12 دی 1401 - 15:02
4
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از اعزام 77 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران البرزی به عتبات عالیات خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از اعزام ۷۷ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران البرزی به عتبات عالیات خبر داد.

سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از اعزام ۷۷ نفر از ایثارگران به عتبات عالیات خبر داد و گفت: این سفر زیارتی در راستای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مجتمع‌های سیاحتی کوثر در راستا اعزام ۳ هزارنفر از ایثارگران البرزی به عتبات عالیات صورت گرفت.
وی افزود: در این راستا ۷۷ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب دو کاروان به در تاریخ‌های ۲۹ آذرماه و ۴ دی ماه به‌صورت هوایی و زمین به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سفرهای زیارتی را یکی از مهم‌ترین مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران از بنیاد شهید عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین مأموریت بنیاد خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و مدیران و کارکنان بنیاد در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.