تصویر
اعضای شورای اسلامی شهر مشکین‌دشتاز پاسخ شهردار قانع نشدند
21 مرداد 1402 - 9:34
1
جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت با موضوع بررسی طرح سؤال از شهردار برگزار شد و در انتهای جلسه، اعضای محترم شورا از پاسخ شهردار قانع نشدند.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت با موضوع بررسی طرح سؤال از شهردار برگزار شد و در انتهای جلسه، اعضای محترم شورا از پاسخ شهردار قانع نشدند.

مهندس اسدپناه رئیس شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت در این خصوص گفت: سه ماه پیش طی مکاتبه‌ای ۱۱ مورد در قالب تذکر کتبی به شهردار ابلاغ شد.
پس از بررسی‌ها و پیگیری‌های مکرر، سرانجام ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ با امضای ۶ نفر از اعضای شورا، طرح سوال در ۷ بند به شهردار ابلاغ شد و پس از اتمام مهلت قانونی، در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ شهردار بهمراه معاونین و چندتن از مسؤلین واحدهای شهرداری در جلسه‌ فوق العاده شورا جهت پاسخگویی به سوالات در صحن شورا حضور یافتند و از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۶:۳۰ به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیان داشت: پس از حضور شهردار در صحن شورا و ارائه پاسخ به سوالات، اکثریت اعضای شورا از پاسخ‌های وی قانع نشدند و درخواست استیضاح شهردار اعلام وصول شد.
اسدپناه در پایان گفت: استیضاح شهردار در جلسه رسمی روز شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ مطرح و به رای گذاشته خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.