تصویر
اعضای هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در  چهارباغ انتخاب شدند
18 مهر 1402 - 9:43
2
جلسه تشکیل هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فرعی شهرستان چهارباغ به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور اعضای هیأت نظارت برانتخابات ، نماینده ثبت احوال استان و تعدادی از معتمدین در سالن جلسات شهدای چهارباغ فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه تشکیل هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فرعی شهرستان به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور اعضای هیأت نظارت برانتخابات ، نماینده ثبت احوال استان و تعدادی از معتمدین در سالن جلسات شهدای چهارباغ فرمانداری برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در جلسه تشکیل هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان چهارباغ با تاکید بر اینکه باید از همه ی ظرفیت ها استفاده شود تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، تصریح کرد: بی طرفی ، قانون گرایی و استقلال ، سه اصل مشترک هیأت نظارت و هیأت اجرایی است.

ایشان در ادامه افزودند: همه تلاش ما این است که بستر را برای انتخاباتی سالم ، پرنشاط ، قانونمند و امن فراهم کنیم و برای این منظور از کلیه امکانات شهرستان استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان چهارباغ همچنین با اشاره به ضرب شست قدرتمند و تاریخی جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی که جهان را مبهوت کرده است و پیروزی معجزه آسای جبهه مقاومت که در روزهای اخیر همه فعالان حوزه های نظامی ، اطلاعاتی و سیاست مداران جهان را در تعجب و بهت فروبرده، به فرمایش رهبری معظم انقلاب پرداخت که فرمودند: غرب رو به افول است و رژیم غاصب صیهونیستی نیز به دست محور مقاومت و خود مردم فلسطین از بین خواهد رفت و در این شک و تردیدی نیست.
در پایان پس از رای گیری اعضای هیأت اجرایی که با آرای معتمدین حاضر در جلسه انجام شد، ۸ نفر بعنوان عضو اصلی و ۵ نفر بعنوان اعضای علی البدل انتخاب و مشخص شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.