تصویر
اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در اشتهارد مشخص شد
17 مهر 1402 - 9:37
1
ابراهیم کردلو فرماندار اشتهارد در نشست تشکیل هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:هیأت اجرایی، نظارت و مجموعه وزارت کشور به عنوان ناظر و مجری انتخابات هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

ابراهیم کردلو فرماندار اشتهارد در نشست تشکیل هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:هیأت اجرایی، نظارت و مجموعه وزارت کشور به عنوان ناظر و مجری انتخابات هستند.

وی بااشاره به اینکه قانون حیطه اختیارات هر کدام از هیأت ها را به بطور کامل مشخص کرده است،افزود:رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و عدم جانب داری از فرد و یا گروه خاصی ضامن انتخابات سالم است.
فرماندار اشتهارد ادامه داد:تعداد ۱۳ نفر اعضا هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان اشتهارد مشخص شده اند.
کردلو با اشاره به اینکه، این تعداد افراد با رای منتخبان و معتمدان محلی از اقشار مختلف مردم هستند،خاطر نشان کرد:از این تعداد ۸ عضو به عنوان عضو اصلی و ۵ نفر دیگر به عنوان‌ علی البدل می باشند.
فرماندار اشتهارد تصریح کرد:برگزاری انتخابات نمود بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
این مقام مسئول تصریح کرد:با وجود تبلیغات دشمنان نظام اسلامی،مردم با حضور خود پای صندوق های رای در تمامی دوره های انتخابات همیشه رویای دشمنان را به کابوس تبدیل کرده اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشتهارد عنوان کرد:در انتخابات سالجاری نیز همه ارگان های اداری و اجرایی شهرستان اشتهارد آمادگی برگزاری این رویداد بزرگ را دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.