تصویر
اعطای ۱۸۰ گواهینامه آموزشی به آتش‌نشانان داوطلب فردیس
30 دی 1402 - 16:14
0
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از برگزاری مراسم اختتامیه و پایان دوره آموزشی آتش‌نشانان داوطلب خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از برگزاری مراسم اختتامیه و پایان دوره آموزشی آتش‌نشانان داوطلب خبر داد.

حسین عاشوری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در خصوص این خبر اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح ایمنی جامعه و افزایش آگاهی شهروندان یک دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی برای ۱۸۰ نفر داوطلب از شهروندان فردیس در آبانماه امسال برگزار شد.
وی با بیان اینکه برای اولین بار در فردیس دوره آموزشی برای داوطلبان خانم برگزار شده است، افزود: از مجموع داوطلبان ۸۰ نفر خانم بودند و دوره آموزشی برای بانوان به صورت جداگانه برگزار شده است.
عاشوری گفت: در پایان دوره آموزشی برای آتش‌نشانان داوطب گواهینامه معتبر صادر شده است.

گفتنی است در مراسم اختتامیه که با حضور دبیر شورای اسلامی شهر و معاون خدمات شهر شهرداری فردیس برگزار شد؛ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام شهر فردیس “محمدمهدی وکیلی”، سه نفر از داوطلبان خانم و سه نفر آقا به عنوان نفرات برتر و مربیان این دوره آموزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.