تصویر
اعطا اقامت ویژه به اتباع خارجی فعال در حوزه های اقتصادی استان البرز
22 آذر 1401 - 10:37
1
اولین جلسه کارگروه بررسی پرونده های متقاضیان و درخواست کنندگان اتباع غیر ایرانی مجاز جهت اعطای اقامت ویژه برای برخی از فعالان موثر اقتصادی، به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و مدعوین و اعضای کارگروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین جلسه کارگروه بررسی پرونده های متقاضیان و درخواست کنندگان اتباع غیر ایرانی مجاز جهت اعطای اقامت ویژه برای برخی از فعالان موثر ، به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و استانداری و با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و مدعوین و اعضای کارگروه برگزار شد.

در اولین جلسه کارگروه اعطای اقامت ویژه، ۴پرونده اتباع متقاضی که حائز شرایط و از فعالان موثر اقتصادی می‌باشند، مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست پرونده های متقاضیان فعالین اقتصادی اتباع خارجی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به منظور تایید نهایی به کمیسیون ویژه اعطای اقامت و تسهیلات وزارت کشور ارسال گردید.

بنا بر این گزارش، اتباع مجازی که از فعالان اقتصادی بوده و در ایران سرمایه گذاری در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی، ، خدماتی، تجاری، بازرگانی، اقتصادی و یا زیر بنایی کرده اند، حائز شرایط برای دریافت اقامت ویژه می باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.