اعلام برائت مردم نسبت به هتک حرمت‌کنندگان و آشوب‌گران
  • آبان ۲۳, ۱۴۰۱ ساعت: 16:00
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مردم از هتک حرمت به مقدسات و نمادهای دینی ملی ناراحت هستند و از این گروه آشوب‌گران برائت جسته اند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مردم از هتک حرمت به مقدسات و نمادهای دینی ملی ناراحت هستند و از این گروه آشوب‌گران برائت جسته اند.

    حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در جمع خبرنگاران با اشاره به ناآرامی‌های اخیر و هتک حرمت به مقدسات توسط عده‌ای آشوبگر اظهار کرد: امروز با یک اعتراض ساده مواجه نیستیم، بلکه یک جنگ شناختی چند وجهی را از سر می‌گذرانیم که قدرت‌های بزرگ دنیا آن را حمایت می‌کنند و سال‌هاست برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.
    وی با بیان اینکه دشمن آرزو دارد به ایران و جمهوری اسلامی و نظام مقدس ما خدشه وارد کند اما همواره سرشکسته و ناامید می‌شود، افزود: تغییر مسیر اعتراضات ساده مردمی به آشوب و اغتشاش و نبردهای خیابانی توسط دشمنان این مرز و بوم ساماندهی و هدایت می‌شود چرا که برای تحقق آرزوی‌های پوشالی خود چاره‌ای جز این ندارند.
    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: به همین علت شاهد تشدید و افزایش لحظه به لحظه خشونت‌های خیابانی در گوشه و کنار کشور هستیم، در این میان دشمن و آشوبگران و واداده‌های داخلی مجبور به هتک حرمت هستند.
    ولایی برحق با بیان اینکه هتک حرمت به مقدسات دینی و انقلابی در این اغتشاشات بسیار نمایان و آشکارا انجام شد، اظهار کرد: در این بین آشوبگران نه تنهای به افراد و نمادهای دینی بلکه به حرم‌های شریف، قرآن عزیز و تمام مقدسات اهانت کردند.
    وی افزود: این اقدامات قلب مؤمنین، مومنات و اصحاب دین و تدین را به درد آورد و جریحه دار کرده است.
    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: این افراد باید بدانند ملت همیشه در صحنه از همه هتک حرمت کنندگان اعلام برائت کردند و نفرت خود را از این گروه اعلام داشته‌اند.
    وی متذکر شد: به زودی و به حول و قوه الهی شاهد این هستیم که برهم زنندگان امنیت در هر تیم و گروهی به سزای عملشان خواهند رسید و ما امیدواریم این پرچم به دست صاحب اصلی خود برسد

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر