تصویر
اعلام حمایت نماینده مجلس از استعدادهای ورزشی البرز
28 تیر 1401 - 10:09
3
نماینده مرد ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با استعدادیابی و شناخت نیروهای مستعدد ورزشی در همه رشته‌ها از ظرفیت‌های ورزشی استفاده می‌کنیم، گفت: در تلاش هستیم تمام توان خود را به کار بگیریم و در مسیر رو به جلو حرکت کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مرد ساوجبلاغ، و طالقان در مجلس شورای اسلامی با استعدادیابی و شناخت نیروهای مستعدد در همه رشته‌ها از ظرفیت‌های ورزشی استفاده می‌کنیم، گفت: در تلاش هستیم تمام توان خود را به کار بگیریم و در مسیر رو به جلو حرکت کنیم.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظراباد، طالقان و در مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه‌های استعدادیابی در سطح استان الخصوص غرب استان، گفت: بخش غرب استان البرز یکی از بهترین امتیازها و ظرفیت نیرو انسانی جوان ورزشکار در سطح استان هست.
وی با بیان اینکه با استعدادیابی و شناخت نیروهای مستعدد ورزشی در همه رشته‌ها از ظرفیت‌های ورزشی استفاده می‌کنیم، ادامه داد: ما در تلاش هستیم تمام توان خود را به کار بگیریم و در مسیر رو به جلو حرکت کنیم.
حدادی افزود: بستر لازم برای ورزشکاران اعم از امکانات و تجهیزات لازم در سطح روستاها فراهم میکنیم و در راستای تقویت و حمایت از ورزش و ورزشکاران عمل می‌کنیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نشاط و شادابی جوانان باعث شادابی و فعال بودن جامعه خواهد شد، اضافه کرد: ورزش آرامش به زندگی‌ها هدیه میدهد و برای داشتن جامعه سالم باید نوجوانان و جوانان انرژی مثبتی داشته باشند و نگاهشون به زندگی تغییر کنه.
وی در پایان تصریح کرد: با پیگیری‌ها در مجلس و جلساتی که با وزیر ورزش و جوانان کشور برگزار کردیم، انتظار میرود که نگاه ویژه به استان البرز و مخصوصا غرب استان شود تا از تمام ظرفیت ورزشکار روستایی و نیروهای جوان با استعداد بسیار درخشان ورزشی استفاده شود که با حمایت به موقع بتوان قهرمان‌های ملی و فراملی به کشور تقدیم کرد.
منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.