تصویر
افتتاح اولین مرکز بازتوانی قلب در البرز
10 شهریور 1401 - 8:21
1
اولین مرکز بازتوانی قلب ، فیزیوتراپی و دندانپزشکی استان البرز روز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در کلینیک تخصصی بیمارستان شهید رجایی کرج راه اندازی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین مرکز بازتوانی قلب ، فیزیوتراپی و دندانپزشکی استان البرز روز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در کلینیک تخصصی راه اندازی شد.

با حضور دکتر شهرام صیادی با هدف توسعه خدمات کلینیک تخصصی شهید رجایی حصارک ، اولین مرکز بازتوانی قلب در استان وکلینیک های فیزیوتراپی و دندانپزشکی افتتاح شد .
دکتر علیرضا دهقان نیری رییس بیمارستان شهید رجایی در آیین گشایش این طرح ها گفت : مرکز بازتوانی قلب با هدف ارتقا کیفیت زندگی بیماران قلبی در این کلینیک راه اندازی شده است و تا حد قابل توجهی به دلیل خدماتی که در این مرکز ارایه می شود که از مراجعات و هزینه های بعدی بیماران قلبی که برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی به مراکز درمانی و بیمارستان ها پیشگیری می کندوی ادامه داد: کلیه خدمات در این مرکز با تعرفه دولتی و تحت پوشش بیمه انجام می شود و این مرکز برای اولین بار در استان البرز و پنجمین مرکز در کشور محسوب می شود.
دهقان نیری خاطر نشان کرد: درمرحله اول توسعه ای کلینیک شهید رجایی ، سونوگرافی و داروخانه راه اندازی و در فاز دوم مرکز بازتوانی قلبی ، فیزیوتراپی و دندانپزشکی و انتظار می رود درمرحله بعدی آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی البرز و کلینیک پوست و مو راه اندازی شود.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.