تصویر
افتتاح اولین مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد
26 آبان 1401 - 8:22
3
اولین مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد باحضور امام جمعه ، فرماندار، رییس دانشگاه آزاد استان البرز، رییس دانشگاه آزاد شهرستان و جمعی از اساتید دانشگاه افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد باحضور امام جمعه ، فرماندار، رییس دانشگاه آزاد استان البرز، رییس دانشگاه آزاد شهرستان و جمعی از اساتید دانشگاه افتتاح شد.

گفتنی است مرکز رشد دانشگاه ها حلقه اتصال دانشگاه و صنعت هستند که کلیه دانشجویان، اساتید و جوانان خلاق و بومی میتوانند ایده های خود را در این مراکز در قالب هسته فناور بررسی، توسعه و تولید اولیه نموده و پس از انجام مراحل لازم با حمایت بخش خصوصی و دولتی به تولید انبوه برسانند.
در مراسم افتتاحیه این مرکز با ابراز امیدواری از افتتاح مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان، این مهم را گام موثری در توسعه و توجه به ایده های افراد و تولید انبوه محصولات باکیفیت ایرانی که نقش بسزایی در خودکفایی ملی و رشد علم و صنعت در کشور دارد عنوان داشت.
شایان ذکر است مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد، در حال حاضر در زمینه های الکترونیک، خانه های خلاق، و گلخانه ای، کسب و کارهای کوچک، هوش مصنوعی و.
.
.
در حال فعالیت می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.