تصویر
افتتاح باغ‌راه، پارک و مجموعه ورزشی «ملّت» در گرمدره
21 اسفند 1401 - 8:53
4
همزمان با ایام مبارک شعبان، مجموعه باغ‌راه، پارک و مجموعه ورزشی « ملّت » با حضور استاندار البرز، فرماندار ویژه شهرستان کرج، مدیران استانی و شهری، خانواده معظم شهدا و شهروندان عزیز شهر گرمدره به بهره‌برداری رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با ایام مبارک شعبان، مجموعه باغ‌راه، پارک و مجموعه « ملّت » با حضور استاندار البرز، فرماندار ویژه شهرستان ، مدیران استانی و شهری، خانواده معظم شهدا و شهروندان عزیز شهر به بهره‌برداری رسید.

قابل ذکر است این مجموعه شامل ۴ زمین ورزشی از جمله، زمین چمن مصنوعی فوتبال، زمین والیبال و بسکتبال، زمین اسکیت و محوطه استاندارد پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری می‌باشد.
همواره یکی از دغدغه‌های تیم مدیریتی شهری، ایجاد فضاهای مناسب فضای سبز، ورزشی و تفریحی برای عموم شهروندان محترم گرمدره می‌باشد و در همین راستا آغاز ساخت این پروژه از ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت ۱.
۷ هکتار و با همت عوامل شهرداری و حمایت استاندار البرز در مدت ۱۱۰ روز، همزمان با ایام مبارک شعبان و حضور استاندار البرز جناب آقای دکتر عبداللهی برای استفاده عموم شهروندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.