تصویر
افتتاح بخش SPICU در مجتمع آموزشی درمانی امام علی(ع) کرج
10 شهریور 1401 - 9:14
1
بخش مراقبت های ویژه کودکان (picu ) جراحی در بیمارستان امام علی (ع) کرج با ۱۰ تخت راه اندازی شد طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز ۱۰ تخت spicu ( تخت مراقبت ویژه کودکان جراحی) به مجموعه تخت های مراقبت ویژه کودکان در بیمارستان امام علی (ع) افزوده شد.
ارسال توسط :
پ
پ

بخش مراقبت های ویژه کودکان (picu ) جراحی در بیمارستان امام علی (ع) با ۱۰ تخت راه اندازی شد
طی مراسمی با حضور ۱۰ تخت spicu ( تخت مراقبت ویژه کودکان جراحی) به مجموعه تخت های مراقبت ویژه کودکان در بیمارستان امام علی (ع) افزوده شد.
با راه اندازی این بخش، مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) دارای ۲۵ تخت فعال در بخش picu داخلی و جراحی می باشد.
به همت تیم اجرایی مجتمع آموزشی و درمانی امام علی(ع) و معاونت درمان دانشگاه ظرف مدت یک هفته دو بخش PICU و SPICU به تخت های الکتریکی و سایر تجهیزات لازم مجهز شدند.
بدین ترتیب با افزایش ۱۰ تخت PICU به این بخش ها گامی بزرگ در ارائه خدمات جراحی اطفال در این مجتمع برداشته و ارائه خدمات درمانی تخصصی اطفال به شهروندان تسهیل شد.
دکتر صیادی رییس دانشگاه این اقدام خوب را حاصل تلاش جمعی کارشناسان و پرسنل خدوم دانشگاه برشمرد و افزود : از اینکه نصب و راه اندازی دستگاهها در اسرع وقت و بلافاصله پس از تحویل به بیمارستان صورت گرفت و در حال خدمت رسانی به مردم استان است از مسئولین این مرکز تشکر می کنم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.