تصویر
افتتاح دفتر هیأت ورزش های همگانی شهر مشکین‌دشت
22 خرداد 1402 - 17:33
2
با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت، رئیس هیأت ورزش های همگانی استان البرز،رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان فردیس و هیئت همراه، رئیس اداده فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری مشکین دشت، دبیر قرارگاه فرهنگی ورزشی اجتماعی شورای اسلامی و اعضای کمیته قرارگاه دفتر هیأت ورزش های همگانی شهر مشکین‌دشت در ساختمان شورای اسلامی شهر مشکین دشت افتتاح و تحویل نماینده هیأت ورزش های همگانی گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت، رئیس هیأت ورزش های همگانی استان البرز،رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان و هیئت همراه، رئیس اداده شهرداری مشکین دشت، دبیر قرارگاه فرهنگی ورزشی اجتماعی شورای اسلامی و اعضای کمیته قرارگاه دفتر هیأت ورزش های همگانی شهر مشکین‌دشت در ساختمان شورای اسلامی شهر مشکین دشت افتتاح و تحویل نماینده هیأت ورزش های همگانی گردید.

در این جلسه دکتر نیک مرام رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و شورای اسلامی شهر مشکین دشت در دوره ششم تا کنون به شعار خود در خصوص ورزش وعده عمل پوشانده و در سنوات قبل دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان، کمیته مشورتی ورزش آقایان، کمیته ورزشی بانوان و هم اکنون نیز دفتر هیأت ورزش های همگانی را افتتاح و مورد حمایت قرار خواهد داد.
در ادامه مهندس اسدپناه رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی افزود: در ذیل کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی قرارگاه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی را با ۸ کمیته تشکیل داده ایم که یکی از این کمیته ها ورزش می باشد و مقرر شده همزمان با عید غدیر خم ۷ ایستگاه ورزش های همگانی در محلات مختلف شهر راه اندازی شود.
در بخشی دکتر رحمتی رئیس هیأت ورزش های همگانی استان البرز از تعامل اعضای شورا تشکر کرد و افزود: ورزش استان آمادگی تعامل دوسویه با مدیریت شهری مشکین دشت را دارد.
در پایان مهندس عبدالملکی رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان فردیس از تعامل و به نتیجه رسیدن موضوعات در اولین جلسه با مدیریت شهری تشکر کرد و گزارشی در حوزه مسولیت خود به حاضرین ارائه نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.