تصویر
افتتاح دو واحد صنعتی در شهرستان نظرآباد
02 شهریور 1402 - 15:52
3
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از افتتاح دو واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی دولتی نظرآباد و شهرک صنعتی غیردولتی سپهر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از افتتاح دو واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی دولتی و شهرک صنعتی غیردولتی سپهر خبر داد.

«حمیدرضا عقاب نشین» ضمن اعلام این خبر گفت: در آغازین روز هفته دولت با حضور استاندار البرز، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران ارشد استان البرز، آیین افتتاح و بهره برداری از دو واحد صنعتی در شهرستان نظرآباد برگزار شد.
وی تصریح کرد: واحد صنعتی نخست در شهرک صنعتی نظرآباد، تولیدکننده انواع مفصل کابل فشار ضعیف و اتصالات کابل هوایی خودنگهدار است که در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۵۰ متر مربع و زیربنای چهار هزار و یکصد متر مربع با اشتغال ۱۷۰ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
«عقاب نشین» درباره واحد صنعتی دوم نیز عنوان کرد: واحد صنعتی دوم در شهرک صنعتی سپهر، تولیدکننده انواع پارچه گردباف است که در زمینی به مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با اشتغال ۳۰ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بنا به گفته این مقام مسئول در ایام گرامیداشت «هفته دولت» هر روز در یکی از شهرستانهای استان البرز، پروژه های متعددی کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد که سهم بخش صنعت نیز در زمینه هایی چون افتتاح پروژه های زیربنایی، طرح های صنعتی و احیاء واحدهای راکد، چشمگیر است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.