تصویر
افتتاح مدرسه ۲۰ کلاسه در آق تپه کرج همزمان با هفته دولت
01 شهریور 1402 - 10:39
2
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج از افتتاح مدرسه 20 کلاسه در آق تپه کرج و اتمام عملیات گاز رسانی به روستاهای بخش آسارا خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان از افتتاح مدرسه ۲۰ کلاسه در آق تپه کرج و اتمام عملیات گاز رسانی به روستاهای بخش آسارا خبر داد.

دکتر رمضانی سرپرست معاونت استانداری و در برنامه زنده رادیویی بمناسبت تشریح برنامه های هفته دولت گفت: این مدرسه در منطقه کم برخوردار آق تپه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: استانداردهای لازم برای احداث این مدرسه پیش بینی شده است تا دانش آموزان عزیز در فصل بازگشایی مدارس از امکانات مناسب آموزشی برخوردار شوند.

جشنی برای سبز شدن بخش آسارا
دکتر رمضانی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج در ادامه بیان کرد: روستاهای باقی مانده بخش آسارا در هفته دولت امسال تحت پوشش گاز رسانی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: بعد از پایان ایام اربعین حسینی، جشن سبز شدن روستاهای بخش آسارا از حیث تکمیل پروژه های گاز رسانی باحضور مسولان عالی رتبه برگزار می شود و به این ترتیب روستاهای باقی مانده این محور نیز بعد از سالها انتظار از نعمت گاز رسانی برخوردار خواهند شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.