تصویر
افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی(TMC) در استان البرز
07 شهریور 1402 - 15:51
3
در ششمین روز از هفته دولت، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه فرهنگیان استان با حضور رییس اداره آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

در ششمین روز از هفته دولت، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه ان استان با حضور رییس اداره آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به شعار " هر دانشجو یک مهارت" برای تحقق این شعار، اقدامات موثری برای توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان انجام داده و به حول و قوه الهی، با افتتاح این مرکز و همکاری مشترک با دانشگاه فرهنگیان استان، شاهد افزایش سطح مهارت آموزی در استان و شهرستان خواهیم بود.

گفتنی است: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی(TMC) بر اساس دستورالعمل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی بر پایه سه فرآیند اصلی نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و نهایتاً ارائه خدمات مهارت‌آموزی موردنیاز بازار کار به دانشجویان با تکیه با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایجاد می شود.
خاطرنشان می شود: فعالیت مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC) در بلند مدت، حرکت به سوی دانشگاهی با فارغ التحصیلان ماهر و بدون دغدغه شغلی را رقم خواهد زد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.