تصویر
افتتاح واحد ارتقا سلامت و پیشگیری از بیماری  قلبی و عروقی بیمارستان رجایی کرج
14 مرداد 1402 - 16:53
1
طی مراسمی با حضور دکتر رمضانی سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج، واحد ارتقا سلامت و پیشگیری از بیماری قلبی و عروقی در بیمارستان رجایی کرج افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

طی مراسمی با حضور دکتر رمضانی سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان ، واحد ارتقا سلامت و پیشگیری از بیماری قلبی و عروقی در بیمارستان رجایی کرج افتتاح شد.

بیماری های قلبی و عروقی اصلی ترین علت مرگ و میر در جامعه است و متاسفانه سن ابتلا به سکته قلبی و مغزی در ایران ۱۰ تا ۲۰ سال نسبت به جوامع پیشرفته پایین تر می باشد.
برای کاهش مرگ و میر قلبی و نیز بالا بردن سن ابتلا به حملات قلبی و مغزی بایستی در سطوح مختلف پیشگیری شامل مقدمات اولیه و ثانویه اقدام نمود.

بر این اساس، طی ابتکاری از سوی بیمارستان رجایی و با حمایت ریاست محترم دانشگاه ، "مرکز جامع پیشگیری بیماری قلبی و عروقی" با همکاری معاونت بهداشتی تأسیس و افتتاح شد.
این مرکز قرار است به صورت میدانی و فعال در سطح جامعه به غربالگری و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی اقدام نماید.
مراسم افتتاحیه واحد ارتقا سلامت و پیشگیری از بیماری قلبی و عروقی بیمارستان رجایی صبح امروز باحضور ریاست دانشگاه، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج، معاونت بهداشت رئیس شبکه بهداشت غرب و ریاست بیمارستان رجایی برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.