تصویر
افتتاح و بهره برداری از خط تولید شرکت توربین های صنعتی با حضور استاندار
16 بهمن 1401 - 14:55
4
استاندار البرز خط تولید توریبن های صنعتی نفت ،گاز و پتروشیمی را با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به خط بهره برداری رساند.
ارسال توسط :
پ
پ

استاندار البرز خط تولید توریبن های صنعتی نفت ،گاز و پتروشیمی را با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به خط بهره برداری رساند.

دکتر عبداللهی در جریان افتتاح پروژه های دهه فجر در که با همراهی فرماندار، معاونان و جمعی از مسولان انجام شد، خط تولید توربین های صنعتی، نفت، گاز و پتروشیمی را در مساحت بیش از ۲ هزار ۶۰۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۱۰۰میلیارد تومان افتتاح کرد.
این شرکت در زمینه های طراحی مهندسی، ساخت و تولید، تعمیرات اساسی و تامین انواع قطعات ومجموعه های مربوط به تجهیزات دوار فعال است و با عملکرد تولید و انتقال انرژی، تولیدات و خدمات بسیار موفقی را مطابق با استانداردهای صنعت نفت و گاز نیرو که منطبق بر استانداردهای سازندگان اصلی و بین المللی می­باشد، ارایه کرده است.
دامنه فعالیت این شرکت ارائه خدمات به ماشین آلات دوار در بخش های بالادستی، صنعت نفت و گاز و همچنین صنایع پتروشیمی، فولاد و شیمیایی و دیگر صنایع می باشد.
با بهره برداری از این واحد صنعتی بطور مستقیم برای ۶۰ نفر شغل ایجاد می شود.
دهه فجر امسال در شهرستان کرج، ۱۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ٨۹۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۹۳۱ نفر، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.