تصویر
افتتاح و راه اندازی بخش ام آر آی در بیمارستان امام جعفر صادق علیه السلام شهر هشتگرد
10 دی 1401 - 16:04
2
با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،دادستان، رئیس دادگستری، فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد و جمعی از مسئولان شهرستانی ، بخش ام آر آی بیمارستان امام جعفر صادق علیه السلام شهر هشتگرد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،دادستان، رئیس دادگستری، فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد و جمعی از مسئولان شهرستانی ، بخش ام آر آی بیمارستان امام جعفر صادق علیه السلام شهر هشتگرد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم از همه کسانی که برای استقرار این دستگاه در این بیمارستان تلاش کردند، نمود و گفت: از مدتها قبل پیگیر تأمین دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام جعفر صادق علیه‌السلام بودیم، که خوشبختانه با پیگیری،همکاری و تعامل مدیران شهرستان این امر محقق گردید.
دکتر البرزی افزود: امیدواریم در ادامه نیز با کمک و تعامل همه مدیران و مسئولان شهرستان و استان البرز ، مشکلات را یکی پس از دیگری حل و برطرف نماییم.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تأمین و استقرار این دستگاه راه بیمارستان بسیار موثر دانست و تصریح کرد: تأمین دستگاه ام آر آی در این شهرستان ،حاصل زحمات و هماهنگی های بسیاری از سوی مدیران در سطح وزارتخانه و مدیران استانی و شهرستانی بود که پس از تلاش های بسیاری انجام پذیرفت امیدواریم نیازهای مربوط به این بخش را برطرف نماید.
لازم به ذکر است تأمین مالی این دستگاه با کمک هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت و با کمک خیّرین شهرستان ساوجبلاغ انجام پذیرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.