تصویر
افتتاح پایگاه بسیج شهید سید روح الله عجمیان در اداره بازرسی کل استان البرز
14 تیر 1402 - 9:55
2
پایگاه بسیج شهید سید روح الله عجمیان در اداره بازرسی کل استان البرز، با حضور بازرس کل استان و کارکنان این بازرسی کل، مسئول بسیج ادارات سپاه استان و هیات همراه و خانواده این شهید والامقام افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ


پایگاه بسیج شهید سید روح الله عجمیان در اداره بازرسی کل استان البرز، با حضور بازرس کل استان و کارکنان این بازرسی کل، مسئول بسیج ادارات سپاه استان و هیات همراه و خانواده این شهید والامقام افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مراسم آئین افتتاحیه پایگاه بسیج شهید سید روح الله عجمیان در اداره بازرسی کل استان البرز، با حضور بازرس کل استان و کارکنان این بازرسی کل، مسئول بسیج ادارات سپاه استان و هیات همراه و خانواده این شهید والامقام، مقارن با تولد امام علی النقی الهادی (ع) و قرابت با عید سعید غدیرخم، برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی به بیان فضائل امیرالمومنین علی (ع) و نقش مهم حاکمیت دینی در برقراری توحید و عدالت در جامعه اسلامی پرداخت و به اثرگذاری شهدا، مجاهدت و ایثارگری خانواده های شهدا همچون شهید سید روح الله عجمیان در تقویت و تثبیت نظام حاکمیت دینی و جمهوری اسلامی اشاره کرد.

دکتر محمدتقی مشهدی بازرس کل استان البرز، تقارن میلاد امام هادی (ع)، دهه امامت و ولایت و در پیش رو بودن عید سعید غدیرخم را با افتتاح پایگاه بسیج بازرسی کل استان که به نام شهیدی از سلاله پاک حضرت علی (ع) مزین شده است، را مبارک و خوش یمن برای اهداف و فعالیت های آتی پایگاه بسیج دانست و بر ضرورت ایجاد تقویت روحیه بسیجی، جهاد و شهادت در کارکنان بازرسی کل استان، با توجه به ماموریت های حساس و وظایف خطیری که در مقابله با فساد و ارتقاء سلامت اداری دارند، تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار خان بابایی مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه استان البرز، عدالت، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به حل مشکلات مردم را از موضوعات مهمی برشمرد که می توان با گسترش فرهنگ بسیجی در ادارات و پیگیری ارتباط فعالانه پایگاه بسیج بازرسی کل استان با سایر پایگاه های بسیج ادارات عملیاتی کند‌.
مادر شهید والامقام سید روح الله عجمیان نیز به ذکر خاطراتی از شهید بزرگوار در فعالیت های جهادی در امدادرسانی به سیل زدگان و کمک های مومنانه به محرومین و بی بضاعت ها اشاره و گفت: بعد از شهادتش، با مراجعات افراد مختلف و بیان خاطرات دیگران از روحیه جهادی و فعالیت های مومنانه ش باخبر شدم.
مادر شهید عجمیان، برای همه جوانان ایران اسلامی آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری و برای همه کارگزاران راستین این مرز و بوم آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد.
در خاتمه مراسم، حکم انتصاب آقای مهدی اصلانی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید سید روح الله عجمیان بازرسی کل استان البرز به همراه لوح خانواده معظم شهید عجمیان قرائت و اهدا و با حضور مادر و برادر بزرگوار شهید، پایگاه بسیج افتتاح شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.