تصویر
افتتاح پروژه‌های مرتبط با فضای سبز در هفته دولت
02 شهریور 1401 - 12:06
1
سرپرست شهرداری کرج گفت: بعد از حدود دو سال توقف، فعالیت عمرانی در پروژه بزرگراه شمالی مجددا از سر گرفته شده و امیدوار هستیم با تامین منابع مالی، این بزرگراه با شتاب بیشتری تکمیل و سال آینده به بهره برداری برسد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست شهرداری گفت: بعد از حدود دو سال توقف، فعالیت عمرانی در پروژه بزرگراه شمالی مجددا از سر گرفته شده و امیدوار هستیم با تامین منابع مالی، این بزرگراه با شتاب بیشتری تکمیل و سال آینده به بهره برداری برسد.

در حاشیه بازدید از پروژه‌ تعریض جاده با اشاره به مهمترین برنامه‌های شهرداری در هفته دولت اظهار کرد: برای هفته دولت بر افتتاح پروژه‌های مرتبط با فضای سبز از جمله بهره برداری از پارک‌های محله‌ای در مناطق دهگانه تمرکز شده است.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، تلاش می‌شود در هفته دولت بخشی از شبکه معابر شهری کرج‌ نیز به بهره برداری برسد.
سرپرست در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهتمام شهرداری برای تسریع در تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار شهری اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین این پروژه‌ها تعریض و جدولگذاری جاده قزلحصار است.
وی با بیان اینکه قزلحصار یکی از محورهای مهم و حادثه خیز کرج بوده، توضیح داد: با پیگیری مسئولان به ویژه استاندار البرز، تعریض و جدولگذاری این مسیر از چندی پیش آغاز و تکمیل بخشی از آن به عهده شهرداری گذاشته شده و بخشی دیگر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز انجام شده است.
غفاری تاکید کرد: شهرداری از یک ماه پیش عملیات اجرایی این پروژه را با شتاب قابل قبولی آغاز کرده و بدون شک خروجی کار بعد از بهره برداری از این مسیر بسیار رضایت بخش خواهد بود.
ابراز کرد: فرایند تکمیل پروژه‌های مهم دیگر شهر مثل قطار شهری هم سرعت گرفته و امیدواریم به زودی بخشی از آن به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی هم گفت: بعد از حدود دو سال توقف، فعالیت عمرانی در پروژه بزرگراه شمالی مجددا از سر گرفته شده و امیدوار هستیم با تامین منابع مالی، این بزرگراه با شتاب بیشتری تکمیل و سال آینده به بهره برداری برسد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.