تصویر
افتتاح ۲ هزار و ۳۷۶ واحد مسکونی البرز در هفته دولت
16 مرداد 1402 - 16:19
2
استان البرز در شهریور سال جاری همزمان با هفته دولت ۸۷۶ واحد مسکونی اعم از مسکن مهر، مسکن ملی و پروژه های بازآفرینی شهری مربوط به پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بعلاوه ۱۵۰۰ واحد مسکونی در حوزه شهر جدید هشتگرد در مجموع ۲۳۷۶ واحد مسکونی را در برنامه افتتاح خود دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

استان البرز در شهریور سال جاری همزمان با هفته دولت ۸۷۶ واحد مسکونی اعم از مسکن مهر، مسکن ملی و پروژه های بازآفرینی شهری مربوط به پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بعلاوه ۱۵۰۰ واحد مسکونی در حوزه در مجموع ۲۳۷۶ واحد مسکونی را در برنامه افتتاح خود دارد.

، رضا خالقی مدیر کل راه و شهرسازی البرز با حضور در جلسه سراسری قرارگاه مسکن کشور در ساختمان دادمان شرکت کرد و یه ارائه گزارش آمار افتتاح مسکن در استان البرز به مناسبت هفته دولت پرداخت.
در جلسات هفتگی قرارگاه مسکن کشور مجموعه معاونین و مدیران وزارت راه و شهرسازی به صورت برخط و ویدئو کنفرانس با ادارات کل راه و شهرسازی استانها و شهرهای جدید، بنیاد مسکن و بدنه عملیاتی نهضت ملی مسکن کشور ارتباط برقرار میکنند و به صورت منظم مسائل طرح نهضت ملی را رصد و چاره جویی می کنند.
گفتنی است به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی کلیه پروژه های مسکن در سراسر کشور با پیشرفت ۷۰ الی ۱۰۰ درصدی در اسرع وقت باید تکمیل و در برنامه افتتاح هفته دولت قرار گیرند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.