تصویر
افتتاح ۵۶ پروژه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان ساوجبلاغ
11 بهمن 1401 - 9:41
2
چهارمین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۱ عصر امروز به ریاست دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و با حضور ائمه جمعه، اعضای شورای تأمین، معاونین فرماندار، مشاورین فرماندار، بخشداران، شهرداران،روسای شوراهای اسلامی، و مدیران ادارات و سازمانها برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

چهارمین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۱ عصر امروز به ریاست دکتر البرزی و با حضور ائمه جمعه، اعضای شورای تأمین، معاونین فرماندار، مشاورین فرماندار، بخشداران، شهرداران،روسای شوراهای اسلامی، و مدیران ادارات و سازمانها برگزار شد.

دکتر البرزی دهه فجر را بستر مناسبی برای جامه عمل پوشاندن به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و بیان خدمات نظام و توفیقات دولت آیت الله رئیسی در حوزه های مختلف دانست.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با اشاره به افتتاح ۵۶ پروژه و کلنگ زنی یک پروژه در گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال در شهرستان ساوجبلاغ گفت: از این تعداد پروژه، ۴۸ پروژه در بخش دولتی با اعتباری بالغ بر ۳۲۶۸ میلیارد ریال و هشت پروژه متعلق به بخش خصوصی و با اعتبار ۲۸۶۹ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال برای ۲۲۰ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.
وی افزود: پروژه آماده کلنگ زنی، با اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال یکی از پروژه های بزرگ شهرستان است که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلنگ زنی و آغاز می شود.
رئیس ستاد دهه فجر شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: ستاد دهه فجر شهرستان از چند روز قبل آغاز به کار کرده و برنامه ریزی هایی برای اجرای مراسم ها و برنامه های متنوع و شاد برای مردم شریف شهرستان انجام پذیرفته است.
دکتر البرزی افزود: توفیقات ما در شهرستان، محصول همدلی و داشتن روحیه هم افزایی است که می توانیم اتفاقات خوبی را در منطقه رقم بزنیم.
وی گفت: باید به گونه ای تلاش کنیم تا پروژه های عقب مانده را یکی پس از دیگری تکمیل و به بهره برداری برسانیم تا اُمید به آینده را با کارکردها و اجرای پروژه ها در دل مردم زنده کنیم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخش دیگری با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال افزود: فاصله زیادی تا پایان سال نداریم و اداراتی که عضو ستاد تسهیلات سفر و تنظیم بازار هستند بایستی جلسات هماهنگی خود را آغاز نموده و در راستای فراهم نمودن اقلام ضروری مردم در ایام عید تلاش مضاعف داشته باشند.
دکتر البرزی در پایان از تمامی دستگاه های متولی خواست برای گرامیداشت ایام دهه فجر ،استقبال از بهار و سال نو، فضایی شاد و با نشاط در خور شأن مردم شریف شهرستان ایجاد نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.