رئیس سازمان آرامستان‌های کرج از افتتاح ۶ طرح عمرانی در این سازمان خبر داد.

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد محمودی نژاد رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج در آیین بهره‌برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج که ظهر امروز در سازمان آرامستانهای بهشت سکینه کرج برگزار شد، اظهار داشت: با اشاره به اینکه آرامستان بهشت سکینه البرز در بحث محیط زیست دوسال پی در پی رتبه اول را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان پذیرشی این سازمان اولین سازمانی است که در کل کشور به صورت روتین و‌منظم خدمات ارائه می کند و امروز افتتاح خواهد شد، افزود: این ساختمان با خلاقیت کارکنان این آرامستان با طراحی ایرانی اسلامی قرار است با مساحتی به میزان ۵۱۰ متر محل خدمت رسانی به مردم باشد.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان آرتمستانهای شهرداری کرج‌ از آب شهری هیچ بهره ای نمی برد و از آب قنات استفاده می کند با احداث یک استخر توانستیم مقداری از آب این مجموعه را تامین کنیم.

محمودی‌نژاد خاطرنشان کرد: در ۳ سال گذشته ساختمانی را بنا کردیم که در آن سالن تشریح به مساحت ۲۲۰ متر اضافه شد.

وی با بیان اینکه در احداث پروژه های این سازمان حدود ۶۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است، بیان کرد:تمام کارکنان این مجموعه تمام زندگی خود را در این مجموعه می‌گذرانند و در تعطیلات رسمی هیچ کدام از این افراد تعطیل نبستند و با جان و دل به شهروندان ارائه خدمات می کنند.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج گفت: ۱۰ دستگاه ون به تازگی برای حمل و نقل متوفیان خریداری شده است که چیزی حدود ۱۸ میلیارد تومان هزینه داشته است.

وی با بیان اینکه ۶طرح عمرانی امروز در این سازمان افتتاح و‌له بهره برداری رسید، عنوان کرد: ۳۳ هکتار از ۷۷ هکتار فضای آرامستانها فضای سبز بوده که برای آبیاری آنها از چاه ها و آبهای سطحی استفاده می شود.

محمودی نژاد با اشاره به اینکه دومین چایخانه امام رضا در این مجموعه راه اندازی شده است، گفت: در بحث حمل و نقل عمومی این سازمان در فقر به سر می برد.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر