تصویر
افتخارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی البرز در رشته ورزشی شنا
15 آذر 1401 - 17:05
2
کسب مدال نقره و برنز دکتر رامین بزرگمهر ( پزشک هیأت علمی- متخصص جراح عمومی ) در رشته ورزشی شنا در سومین المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور مهندس قندی مدیر پشتیبانی و رفاهی دانشگاه از افتخار آفرینی دانشگاه علوم پزشکی البرز در رشته ورزشی شنا در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت خبر داد و افزود: دکتر رامین بزرگمهر در ماده 100 متر قورباغه در رده سنی 40-35 سال با تیم های اهواز، تبریز، شهید بهشتی و .
ارسال توسط :
پ
پ

کسب مدال نقره و برنز دکتر رامین بزرگمهر ( پزشک هیأت علمی- متخصص جراح عمومی ) در رشته شنا در سومین المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور
مهندس قندی مدیر پشتیبانی و رفاهی دانشگاه از افتخار آفرینی دانشگاه علوم پزشکی البرز در رشته ورزشی شنا در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت خبر داد و افزود: دکتر رامین بزرگمهر در ماده ۱۰۰ متر قورباغه در رده سنی ۴۰-۳۵ سال با تیم های اهواز، تبریز، شهید بهشتی و .
.
.
هم گروه بود که توانست مدال نقره را از آن خود کند و همچنین در ماده ۵۰ متر قورباغه موفق به کسب مدال برنز شد.
وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران اعزامی به المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در خزرآباد ساری خاطر نشان کرد: خوشبختانه همکاران اعزامی از دانشگاه جهت شرکت در مسابقات از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بوده و رعایت اخلاق ورزشی سرلوحه حضور همکاران در مسابقات بوده است که این برای دانشگاه ارزشمند و ارزش آفرین است.
مهندس قندی ادامه داد: تیم های منتخب دانشگاه در رشته های والیبال و پینگ پنگ به المپیاد ورزشی کارکنان از روز ۳شنبه ۱۵ آذرماه جهت شرکت در مسابقات اعزام می شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.